About

RSS

Pengalaman Semasa Cuti Sem

Alhmdulilh...bertemu kmbali di alam maya ini, setelh sekian lm tidk meng'updated' ruangn ini..setinggi-tinggi syukur kepada yang Esa kerana dengn IzinNya jua...aku masih meneruskan perjalanan ini.....
eh, pnjng pula muqadimh...terus msk ceritenyer yew...Gini citernyew,, semasa cuti sem lepas....kwn ku mngajak aku mnjdi fasilitator kt Sek. Men. Keb. Baling......
ermmm,,tnpa brfikir pnjng aku terima ajakan dia.....( lau aku ikut, aku dapat timba ilmu baru dan pengalaman...)

Pada 7 & 8 JULAI 2011, aku dan beberapa orang rakan seperjuangan di sekolah menengah dulu....menerima jmputan dripada sekolah tersebt untuk mnjadi fasilitator....

7 & 8 JULAI 2011
Kem Bina Sahsiah ( Pengawas Sek.Keb.Baling)


     Kwn2 nii la Gunung Baling,,,t'letk di Daerah Baling, Negeri   Kedah........

            Antara rakan-rakan seperjuanganku semasa program kt sana....

  Penghulu dan Penghuluwati yang telh dipilih brdasarkn tiupan belon...


Antara urusetia yang membntu perjlnn program...

Peserta Program..........




Trima kasih kepada pihak sekolah n kawan-kawan....tnpa persefahaman dan kerjasama kita program tdk akan brjln dngn lancar.......Tepuk Gemuruh!!!! credit for 'team building' yng telh dibina...mg ukhwah yang telah dibina kekal slma-lamanya....amin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment