About

RSS

Tak ku sangka.........begini jadinya....

Alhamdulillah........14/10/11 Allah memberi kesempatan kepada saya dan beberapa orang sahabat saya untuk mengadakan program di Sekolah Kebangsaan Tanjung Malim........pertama sekali saya mahu mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 yang sama2 membantu untuk menjayakan program nii...
mungkin ramai yang tnya???kenapa saya cakap tak ku sangka??heehe.begini cerito nyor........
masa mula2 p skolah nak bincg ngn kaunselor dy....saya semangat je....sebb kaunselor tu bg lampu hijau je...org putih kata green light....(spoting giler kaunselor )....begeto lor ruponyer yer....
semangat!!!nape erk!!!ehehhe.......eden pikir kalau bt prgrm kt skolah rendah ni seng je........
ha!!!nak dijadikan cerita ye......time prgram tu.......macam nak pecah kepala eden mengawal budok2 sekolah ni ho!!!susah bangat........eden ingatkan senang je........
arrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mcm mne nak bt ni........
tula nama nya pengalaman.....
pengajaran yg eden nak kongsi ni.............kita kalau p skolah.....xde persediaan rapi...huhuhu....cannot go la....heehe...ini sekadar luahan perasaan.......tiada yang kena mengena dengan yg hidup atau pon mati...daaaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

syamimiimtiaz.blogspot.com said...

islah...hehe...
kak sya pun pergi..terkesan baca blog islah..hehe
tAhniahh....!!!

Post a Comment